Enggan Ambil Risiko - Ismail Izzani Tangguh Pembedahan Tonsil

agen qiu qiu
Mengakui masih belum terfikir untuk melaksanakan pembedahan sakit tonsil yang dialami semenjak kecil lagi, penyanyi Ismail Izzani, 18, berkata yang beliau tidak mahu mengambil sebarang risiko kalau melaksanakan pembedah pada masa terdekat ini.





"Saya mengalami duduk perkara sakit tonsil ini semenjak kecil lagi tetapi paling teruk saya kena Oktober tahun kemudian dan ditahan dalam wad selama dua minggu.

"Doktor ada beri pesan yang tersirat untuk lakukan pembedahan namun saya masih mahu cuba menjalani rawatan biasa dahulu.

Klik untuk gambar besar


"Jika saya lakukan pembedahan kemungkinan saya kena rehat daripada menyanyi selama enam bulan selain bunyi berubah.

"Jadi saya fikir kini bukan masa yang sesuai dan mama pun tidak paksa untuk buat pembedahan," kata penyanyi yang popular menerusi lagu 'Sabar'.








www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak




         ________________________

 Mengakui masih belum terfikir untuk melaksanakan pembedahan sakit tonsil yang dialami semenjak  ENGGAN AMBIL RISIKO - ISMAIL IZZANI TANGGUH PEMBEDAHAN TONSIL

Comments

Popular posts from this blog

Zahirah Macwilson Sekarang Punyai 'Buah Hati' Baru?

Ruhainies Teruja Jadi Duta Guerisson & Terbit Telefilem Sendiri

Saya Atau Tak... Aku Pilih Henti, Teruskan Kehidupan - Syafiq Kyle