Isu Watson Nyambek - Ammar Titan Dedah Terima Ugutan Bunuh

bandar ceme terbaik
"Saya akui sangat tertekan saat itu saya berjumpa dengan bos Media Prima beritahu hasrat untuk letak jawatan dan mahu berpindah keluar negara.





"Saya tidak tahan dengan keadaan saat itu di mana saya keluar rumah pun dipandang serong oleh masyarakat," ungkapnya penyanyi Radio Hot FM, Ammar Titan yang mengakui beliau berhadapan tekanan yang teruk saat kontroversi menghina bapa Watson Nyambek tahun lalu.

Ammar atau nama bekerjsama Azizul Ammar Abu Hassan, 30, berkata, beliau pernah menghantar surat berhenti kerja dan berhasrat untuk memulakan hidup baharu di luar negara.

Tambahnya, dalam tempoh dua bulan pertama, beliau terpaksa berehat daripada semua sosial media bagi mengelakkan aura negatif yang memberi tekanan kepadanya.

Klik untuk gambar besar


Dia juga mengakui mendapatkan ugutan menerusi kiriman e-mel untuk membunuh dan mencederakan dirinya.

"Saya sanggup banyak e-mel yang nak bunuh dan cederakan saya, memang takut nak keluar rumah tapi saya tidak menciptakan laporan polis kerana saya fikir masalah itu hanya rasa murka netizen terhadap saya saat itu.

"Saya tidak baca apa-apa di Internet dan padam seketika Instagram dan sosial media lain. Perkara itu lebih mendatangkan tekanan," katanya.



Selain itu, Ammar berkata, masalah yang berlaku itu menjadi pengajaran buat dirinya semoga lebih berhati-hati.

Dalam pada itu, beliau bersyukur ada pesan tersirat di sebalik insiden yang berlaku apabila sanggup menghabiskan masa bersama keluarga dan anaknya.

"Alhamdulillah hikmahnya saya banyak masa bersama keluarga dan melihat anak saya membesar dengan baik. Sekarang ini saya fikir untuk mencari rezeki dan hidup bersederhana dan hening bersama keluarga," tuturnya.

Mengenai perkembangan terkini, Ammar mengacarakan jadwal Jam Hot bersama dua orang penyampai iaitu Deen dan Issey. Program tersebut bersiaran setiap Isnin sampai Jumaat pada pukul 4 sampai 8 malam.


www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Saya akui sangat tertekan saat itu saya berjumpa dengan bos Media Prima beritahu hasrat  ISU WATSON NYAMBEK - AMMAR TITAN DEDAH TERIMA UGUTAN BUNUH

Comments

Popular posts from this blog

Zahirah Macwilson Sekarang Punyai 'Buah Hati' Baru?

Ruhainies Teruja Jadi Duta Guerisson & Terbit Telefilem Sendiri

Saya Atau Tak... Aku Pilih Henti, Teruskan Kehidupan - Syafiq Kyle