Anita Sarawak Jalani Rawatan Kanser Di Ibu Kota?

bandar domino online
Sudah hampir tujuh tahun kita tidak mendengar khabar Anita Sarawak, 66, atau lebih mesra dengan panggilan Kak Nita apabila hilang daripada radar dunia hiburan.





Misteri kehilangan penyanyi bertaraf lagenda dan 'super star' tersebut pada pertengahan 2011 itu sehingga hari ini masih belum terjawab.

Pelbagai spekulasi yang kita dengan antaranya dia sudah berhenti daripada bidang nyanyian, menjual rumahnya di Las Vegas dan dikatakan sudah berpisah dengan suaminya. Namun, semuanya itu hanyalah khabar angin tanpa sebarang kesahihan.

Terbaru menerusi portal BH Online, Anita dilaporkan sekarang sedang mendapatkan rawatan bagi sakit kanser yang dihidapinya di sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur.

Klik untuk gambar besar


Kedengaran bahawa Kak Nita sekarang mendapatkan rawatan penyakit kanser di sebuah hospital swasta di ibu kota.

Khabarnya lagi, ada artis usang yang rapat dengannya sudah menziarahinya, tetapi tidak diizinkan membuka lisan atas undangan penghibur itu sendiri.

Dengarnya, wajah penyanyi lagu 'Seksis' serta 'Tragedi Buah Epal' sudah jauh berbeza sampai peminat tidak lagi mengenalinya.



Sejauh mana kebenaran disebalik informasi ini tidaklah diketahui, agak mengejutkan juga apabila sanggup tahu Kak Nita sedang sakit.

Berkat bulan Ramadhan ini, kami mendoakan semoga Kak Nita diberikan kekuatan serta semangat untuk melawan apa sahaja dugaan yang dia sedang hadapi.

Harapnya satu hari nanti pintu hatinya terbuka untuk kembali 'munculkan diri' kerana ramai peminat yang merindui dirinya.




www.myartis.com / Sumber: Berita Harian


         ________________________

 Sudah hampir tujuh tahun kita tidak mendengar khabar Anita Sarawak ANITA SARAWAK JALANI RAWATAN KANSER DI IBU KOTA?

Comments

Popular posts from this blog

Zahirah Macwilson Sekarang Punyai 'Buah Hati' Baru?

Ruhainies Teruja Jadi Duta Guerisson & Terbit Telefilem Sendiri

Saya Atau Tak... Aku Pilih Henti, Teruskan Kehidupan - Syafiq Kyle